Délzalai Vízmű ZRt

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Regisztrációt követően milyen gyorsan látom a számlákat a rendszerben?

A regisztrációt követően az Ön által megadott e-mail címre érkezik egy aktiváló e-mail, melyben leírtakat 14 napon belül el kell végezni. A belépést követően a "Felhasználási helyeim" menüpont alatt rögzíteni szükséges a fogyasztási helyét a számlán található adatok alapján. A fogyasztási hely rögzítése után egy-két nappal megtörténik annak jóváhagyása.

Miért nem látom a korábbi számláimat?

A rendszerben jelenleg csak a regisztrációt követően kiállított számlák láthatóak.

Van lehetőség az e-mail cím módosítására?

Nincs. Csak jelszómódosításra van lehetőség. Amennyiben e-mail címet szeretne módosítani, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a dzviz@dzviz.hu e-mail címen.

Van lehetőség jelszó módosításra?

Igen, az ügyfélkapu rendszerbe történő belépést követően a felső menüsávban található „Jelszó módosítása” pontban. A következő felület kell látniuk:
jelszo_modositas

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendőm?

A belépési felületen a belépés gomb alatt jobbra található egy „Elfelejtette a jelszavát?” gomb. Erre kattintva van lehetőség beírni az Ön által regisztrált e-mail címet, ahová elküldjük a további teendőket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem biztos, hogy azonnal megérkezik Önnek az e-mail, pár perces átfutási időre lehet számítani.

Miért nem tudom megnyitni a számlámát?

A legtöbb böngésző meg tudja nyitni a pdf file-okat, azonban ha ez még sem sikerül, akkor szükség van egy ingyenesen használható Arcobat Reader nevű programra: https://get.adobe.com/hu/reader/

Több felhasználási helyem van, hogy tudom megnézni őket?

A számlák menüpont alatt a felhasználási helyek kiválasztásánál van erre lehetőség.
felhasznalasi_helyek