Regisztrációt követően milyen gyorsan látom a számlákat a
rendszerben?
A regisztrációt követően az Ön által megadott e-mail címre érkezik egy aktiváló e-mail, melyben leírtakat 14 napon
belül el kell végezni. A belépést követően a "Felhasználási helyeim" menüpont alatt rögzíteni szükséges a
fogyasztási helyét a számlán található adatok alapján. A fogyasztási hely rögzítése után egy-két nappal megtörténik
annak jóváhagyása.
Miért nem látom a korábbi számláimat?
A rendszerben jelenleg csak a regisztrációt követően kiállított számlák láthatóak.
Van lehetőség az e-mail cím módosítására?
Nincs. Csak jelszómódosításra van lehetőség. Amennyiben e-mail címet szeretne módosítani, kérjük, keresse fel
ügyfélszolgálatunkat a dzviz@dzviz.hu e-mail címen.
Van lehetőség jelszó módosításra?
Igen, az ügyfélkapu rendszerbe történő belépést követően a felső menüsávban található „Jelszó módosítása” pontban. A
következő felület kell látniuk:
Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendőm?
A belépési felületen a belépés gomb alatt jobbra található egy „Elfelejtette a jelszavát?” gomb. Erre kattintva van
lehetőség beírni az Ön által regisztrált e-mail címet, ahová elküldjük a további teendőket. Kérjük, vegye
figyelembe, hogy nem biztos, hogy azonnal megérkezik Önnek az e-mail, pár perces átfutási időre lehet számítani.
Miért nem tudom megnyitni a számlámát?
A legtöbb böngésző meg tudja nyitni a pdf file-okat, azonban ha ez még sem sikerül, akkor szükség van egy ingyenesen
használható Arcobat Reader nevű programra:
https://get.adobe.com/hu/reader/
Több felhasználási helyem van, hogy tudom megnézni
őket?
A számlák menüpont alatt a felhasználási helyek kiválasztásánál van erre lehetőség.